חדשות היום

טאואר-ג’אז וחברתKERI הקוריאנית מודיעות על פיתוח חיישן תמונה מסחרי

הכנסות ממכירות החיישן צפויות להגיע למעל 10 למיליון דולר לשנה מתחילת הייצור – הצפוי לשנה הקרובה
השוק העולמי למכשירי רנטגן עבור יישומים רפואיים צפוי לגדול בכ-18% ל-12 מיליארד דולר עד 2017

טאואר-ג’אז ומכון המחקר הקוריאניKERI (מכון מחקר במימון ממשלתי ללא כוונת רווח ברפובליקה של קוריאה), הודיעו היום על שיתוף פעולה של פיתוח חיישן תמונות CMOS המיועד לשוק המסחרי ובעיקר לתחום הרטנגן הרפואי.

השוק העולמי למכשירי רנטגן עבור יישומים רפואיים הגיע ל-10 מיליארד דולר בשנת 2012 וצפוי לגדול בכ- 18% ל-12 מיליארד דולר עד 2017, על פי מחקר IMS. מכון המחקר הקוריאני כבר חתום על הסכמים מול חברות מסחריות שונות להעברת הטכנולוגיה, כאשר מספר תוכניות מפורטות נמצאות כבר בדיונים בימים אלו. ב-KERI מצפים שייצור המוני עבור חיישן ה-CMOS יתחיל ב-2015 והכנסות ממכירות החיישן צפויות להגיע למעל 10 למיליון דולר לשנה הייצור מתחילת הייצור.
“ע”י תמיכתה הגדולה של טאואר-ג’אז, ביצועי חיישן התמונה שלנו הגיעו לרמת מסחור ויציאה לשוק. לאורך כול תהליך הפיתוח טאואר-ג’אז סיפקה שירות טכני מיוחד במינו תוך תגובה מהירה ביותר מאנשי מקצוע בעלי ניסיון מגוון. אנו מצפים לתחילת הייצור בשנה הקרובה ובמקביל פועלים לעבודה משותפת נוספת במתקן הייצור המתקדם של החברה ביפן כחלק מהשותפות שלה עם חברת פנסוניק ” אמר ד”ר Sung Chae Jeon , מהנדס מחקר ראשי ב-KERI.
“אנו מרוצים מאוד מההתפתחות המוצלחת של חיישן ה- CMOS של KERI. היכולות הטכניות המצוינות של KERI ושיתוף הפעולה המתמשך עם צוות ההנדסה שלנו עזרו להשיג את המטרה ולהביא את המוצר לשוק. אנו נמשיך לתמוך בKERI תוך הסתכלות ארוכת טווח למפת הדרכים הטכנולוגית של שתי החברות כדי להבטיח תיאום מלא והצלחה הדדיים”, אמר מייקל סונג, סגן נשיא למכירות ונשיא טאואר-ג’אז קוריאה.
טאואר-ג’אז ו- KERIימשיכו לשתף פעולה בהזדמנויות נוספות למוצרי הדור הבא, שאמור להיות מיוצר במפעל ה-300 מ”מ של טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדקטור (TPSCo) ביפן.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות