חדשות היום

קיידנס משיקה את פלטפורמת האמולציה הארגונית Palladium Z1

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), חשפה את פלטפורמת האמולציה הארגוניתPalladium® Z1, מערכת האמולציה הראשונה בתעשייה המותאמת למרכזי נתונים ומספקת תפוקת אמולציה גדולה פי 5 מזו של הדור הקודם, עם נצילות עומס עבודה גבוהה פי 2.5 בממוצע מהמוצר המתחרה המתקדם ביותר. Palladium Z1 מסוגלת לבצע עד 2,304 פעולות מקביליות ולהתרחב עד 9.2 מיליארד שערים לוגים ובכך מאפשרת להתמודד עם הדרישה ההולכת וגדלה בשוק לטכנולוגיית אמולציה שניתן לנצלה ביעילות בין כל צוותי התכנון הגלובליים כדי לאמת SoCs (מערכות על גבי-שבב מורכבות).

Palladium Z1 היא נכס ממשי עבור מרכז הנתונים ומאפשרת ניצול מלא של המשאבים עם ארכיטקטורת    Rack-based שיכולה לספק אמינות ברמה הארגונית, עם גודל פיזי קטן ב-92% וצפיפות שערים טובה עד פי 8 בהשוואה לפלטפורמת Palladium XP II. הפלטפורמה ממקסמת את הניצול של משאב האמולציה ומציעה יכולת ייחודית של שינוי מיקום (רילוקציה) יעד (חיבור פיזי להתקנים חיצוניים) וירטואלי והקצאת משאבי אמולציה פנויים בזמן ההרצה, תוך הימנעות מהצורך להידור חוזר (re-compiles). באמצעות הארכיטקטורה הייחודית, המבוססת על מעבדים מקביליים מרובים, מציעה הפלטפורמה הקצאות רבות (גרנולריות) למשתמשים שונים ו/או הרצות שונות טובות פי 4 מזו של המוצר המתחרה בעל הביצועים הקרובים ביותר.

תכונות מרכזיות נוספות של Palladium Z1 כוללות, בין היתר, צריכת הספק הקטנה פי 3 למחזור אמולציה בהשוואה לפלטפורמת Palladium XP II. תכונה זו מושגת באמצעות הפחתה של עד 44% בצפיפות ההספק, ממוצע של פי 2.5 נצילות מערכת טובה יותר ושיפור במספר המשתמשים המקביליים, שיפור של פי 5 בביצועי זמן המחזור (הידור, ריצה וניפוי שגיאות), עד 140 מיליון שערים לשעה בזמני הידור על תחנת עבודה יחידה וכן שיפור בעומק ניפוי השגיאות (trace depth) ומהירות ההטענה(upload speed) . הפלטפורמה מציעה וירטואליזציה מלאה של הממשקים החיצוניים הודות ליכולת הייחודית של רילוקציית יעד וירטואלי. יכולת זו מאפשרת גישה מרחוקלהתקנים ממשיים בעולם האמיתי כמו גם התקנים היקפיים וירטואליים כדוגמת ה-Virtual JTAG. הפלטפורמה מכילה ערכות פיתוח אמולציה משולבות-מראש, הזמינות עבור ממשקי USB ו-PCI-Express®, מה שמספק דיוק בבניית מודלים, רמת ביצועים גבוהה וגישה מרחוק. בשילוב עם וירטואליזציה של מסדי הנתונים, תוך שימוש ביכולות ה-Virtual Verification Machine, מאפשרת הפלטפורמה גישה מקוונת יעילה ובו-זמנית להריץ אמולציה על-ידי משתמשים רבים.

יתרון בולט של הפלטפורמה טמון ברבגוניות הגבוהה ביותר הקיימת בתעשייה, עם יותר מתריסר מודלים של שימוש, כולל אמולציית In-Circuit, האצת סימולציה המאפשרת “Hot Swap” בין סימולציה ואמולציה וכן ניתוח דינמי של ההספק. המודלים מתבצעים תוך שימוש באומדןהספק בעזרת Cadence Joules™, אימות הספק מבוסס Si2 CPF ו-IEEE 1801, האצה ואמולציה ברמתGate-leve והרמת מערכת הפעלה עבור SoCs מבוססות ARM שרצות בביצועים גבוהים פי 50 מאמולציה סטנדרטית טהורה.

כמו כן, מתאפשרת אינטגרציה חלקה בתוך ה-Cadence System Development Suite. האינטגרציה כוללת את פלטפורמת האימות הפונקציונלי Incisive® עבור האצת סימולציה, את Incisive vManager™ עבור תכנון אימות ומעקב מדדים אינטגרלי (Metric Driven Verification), Indago™ Debug Analyzer ו- Embedded Software Apps עבור ניפוי שגיאות מתקדם מחומרה/תוכנה, Accelerated and Assertion-Based Verification IP, ה-Protium™ – פלטפורמת בניית אבות טיפוס מבוסס FPGA עם מהדר משותף, ואת ה-Perspec™ System Verifier לבדיקות מקרי שימוש במערכת מרובת מנועים.

תגובות סגורות