חדשות היום

דרך רצופת אתגרים: ההאקתון ההיברידי הראשון נוחת בכנרת

ב’מרכז החדשנות כנרת’ לא נכנעים לאתגרי הקורונה והשנה יתקיים אירוע ההאקתון המסורתי, במתכונת שתתאים לימים של ריחוק חברתי בהשתתפות חברות הענק גולן מוצרי פלסטיק, דשן הצפון וביו בי

כשמדינה שלמה מנסה להתרגל למושג “שגרת קורונה”, מרכז החדשנות כנרת מתאים את עצמו למצב החדש. לאחר שנתיים מוצלחות בהן אירוע ההאקתון השנתי בשיתוף ‘צמח מפעלים’ הביא למציאה של פתרונות תעשייתיים לאתגרים גדולים בארץ ובעולם, מצאו השנה במרכז גם פתרון לאתגר קיום ההאקתון וגיוס המשתתפים על אף מגבלות הקורונה.

אירוע ההאקתון שיצא לדרך ב-24-25 בדצמבר מתקיים, כאמור, זו השנה השלישית ככלל ובמרכז החדשנות כנרת זו השנה השנייה. הוא מאגד אליו את מיטב המוחות מעולמות המדע, ההשכלה הגבוהה, התעשייה והסטארט-אפ ל-24 שעות רצופות בהן הם מנסים למצוא פתרונות עבור מספר אתגרים אמיתיים של חברות תעשייה גדולות במשק. נציגי החברות הלוקחות חלק באירוע מגיעים ומציפים צרכים ובעיות איתם מתמודדים הארגונים, ומפתחים שיחה אינטימית עם המשתתפים אשר מאפשרת הבנה עמוקה יותר של האתגר לצורך מציאת פתרון מתאים. התחרות נושאת פרסים ומומחים ומנטורים מהשורה הראשונה בתעשייה הישראלית ישפטו בה.

ההאקתון השנה ייערך בסימן “האקתון היברידי” – פורמט המשלב נוכחות פיזית בקפסולות לצד נוכחות דיגיטלית, וההרשמה המקוונת לאירוע בעיצומה. המשתתפים יחולקו לקבוצות של עד 8 משתתפים אשר יעבדו במרחבים נפרדים. אירוע הסיום, אשר מרכז אליו את כלל המשתתפים, השופטים והחברות יערך בחלל מרכזי רחב ופתוח בעל הפרדה פיזית בין הקפסולות בדומה למופעי בידור.

מנשה (מנש’) שלום, מנכ”ל קבוצת ‘צמח מפעלים’: “האנשים שמאחורי ‘מרכז החדשנות כנרת’ מוכיחים שוב שבעזרת מחשבה מעמיקה ויצירתית אפשרי וניתן לקיים אירוע שמטרתו קידום התעשיה הישראלית והקיבוצית על אף המגבלות הקיימות בתקופה הזו. ההצלחה של האירוע בשנה שעברה השאירה טעם של עוד וברור היה לנו שמתפתחת פה מסורת. אנו גאים להיות חלק מההתעוררות  שחווה האזור שלנו בכל הקשור לקדמה וחדשנות, ומזמינים אתכם להצטרף לאירוע של פעם בשנה המשפיע על העתיד כולו”.


תמונת כותרת: האקתון 2019 קרדיט צילום רועי חן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות