חדשות היום

ABRA סיימה את הרבעון השני של 2021 עם זינוק של 50% בהכנסות לכ-45 מיליון שקל

החברה הודיעה במהלך הרבעון השני על שלוש רכישות משמעותיות בהתאם לאסטרטגיה: רכישת השליטה ב-Neway תמורת כ-56 מיליון ש”ח, רכישת השליטה בהירולו תמורת 31 מיליון ש״ח ורכישת השליטה בענאגל תמורת כ-12 מיליון ש”ח;
החברה השלימה הנפקת זכויות בהיקף של כ-45.5 מיליון ש”ח במהלך הרבעון לתמיכה בהמשך אסטרטגיית הצמיחה של החברה

ABRA, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2021. עם זינוק של 50% בהכנסות לכ-45 מיליון שקל.

במהלך הרבעון הודיעה החברה על שלוש רכישות משמעותיות, בהתאם לאסטרטגיה של החברה: רכישת השליטה ב-Neway תמורת כ-56 מיליון ש”ח, רכישת השליטה בהירולו תמורת 31 מיליון ש”ח ורכישת השליטה בענאגל תמורת 12 מיליון ש”ח.

Neway עוסקת באפיון, הקמה והטמעה של סביבת “ענן” ארגונית על פלטפורמת הענן של מייקרוסופט והיא פועלת בישראל ובארה”ב. הירולו עוסקת בפיתוח בטכנולוגיות דיגיטל, מבצעת פרויקטי פיתוח לחברות סטארט-אפ, ארגונים בינוניים וגדולים, מסייעת לארגונים בטרנספורמציה דיגיטלית ומספקת מגוון רחב של פתרונות משלב תכנון הפתרון, פיתוח, עיצוב ועד בדיקות התוכנה. ענאגל עוסקת בתחום תשתיות חומרה, הטמעת פריוריטי, מערכות ליבה ודיגיטל.

שי אוזון, מנכ”ל abra: “במהלך הרבעון השני המשכנו את תנופת ההתפתחות של אברא, הגענו לקצב מכירות רבעוני של מעל 60 מיליון ש״ח. כמו כן, נכנסנו השנה לרשימת החברות המובילות את תחום טכנולוגיות המידע בישראל (STKI Tier1). אנו נמצאים על מסלול צמיחה מואץ ואני סמוך ובטוח שבעזרת הרכישות שביצענו והמנהלים המוכשרים שלנו נהפוך לשחקן מוביל בתחום טכנולוגיות המידע בישראל ונמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות”.

בנוסף, במהלך הרבעון השלימה החברה הנפקת זכויות בהיקף של כ-45.5 מיליון ש”ח תוך היענות של כ-99% מבעלי המניות של החברה, לתמיכה בהמשך אסטרטגיית הצמיחה של החברה. נציין כי בעלת השליטה בחברה, קרן אלפא, ניצלה את מלוא זכויותיה ואף רכשה זכויות נוספות ובכך הגדילה את אחזקותיה בחברה לכ-31%.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ-75 מיליון ש”ח. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-45 מיליון ש”ח לעומת כ-30 מיליון ש”ח ברבעון הראשון.  הכנסות הרבעון השני אינן כוללות את הכנסות ענאגל וכוללות את הכנסות Neway באופן חלקי בלבד. קצב ההכנסות הרבעוני בהנחת איחוד מלא של כל החברות שנרכשו הנו מעל 60 מיליון ש״ח.

ה-EBITDA, שעמדה ברבעון הראשון על כ-700 אלפי ש”ח, צמחה ברבעון השני לכ-2,700 אלפי ש”ח.

קצב ה-EBITDA הרבעוני בהנחת איחוד מלא של כל החברות שנרכשו הנו מעל 5,000 אלפי ש”ח.

יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה בסוף הרבעון השני של שנת 2021 הסתכמה בכ-65 מיליון ש”ח. נכון לסוף הרבעון השני, השקעות החברה בני”ע מגובי נכסים מסוג CLO הסתכמו לכ-6.8 מיליון ש”ח, לאחר שבמחצית הראשונה של השנה מימשה החברה השקעות במכשיר תמורת כ-15.6 מיליון ש”ח.

ההון העצמי של החברה לתום הרבעון השני הסתכם בכ-188 מיליון ש”ח בהשוואה לסך של כ- 122 מיליון ש”ח בתום שנת 2020. הגידול בהון העצמי נבע בעיקר מהנפקת זכויות למניות לבעלי המניות הקיימים ומרווחי החברה.

נכון למועד פרסום הדוח, מנהלת החברה משאים ומתנים לרכישת חברות נוספות בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה.


שי אוזון מנכל אברא – קרדיט לצילום ליבי קטן נאור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות