חדשות היום

טכנולוגיה ישראלית שפותחה על ידי שקל טכנולוגיות תנהל חנות אוטונומית בארה”ב

רשת Nourish + Bloom  החדשה בה משקיעה קרן ההשקעות של ביל גייטס, תהיה הראשונה בעולם שמבוססת על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בישראל

טכנולוגיית זיהוי המוצרים של חברת שקל טכנולוגיות, שמפתחת מערכות שקילה אלקטרוניות מבוססות בינה מלאכותית(AI)   , הותקנה בחנות אוטונומית שתיפתח השבוע בפאייטוויל, ג’ורג’יה בארה”ב. רשת Nourish + Bloom  החדשה בה משקיעה קרן ההשקעות של ביל גייטס, תהיה הראשונה בעולם שמבוססת על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בישראל. בהמשך יפתחו עוד סניפים ברחבי ארה”ב שישלבו את הפתרונות הטכנולוגים של שקל לתפעול החנות האוטונומית.

Nourish + Bloom , רשת קמעונאית חדשה שמטרתה להציע אוכל בריא לקהילות נחשלות ברחבי ארצות הברית, תציג בחנות הדגל שלה, את הפתרונות החכמים של שקל הישראלית לזיהוי מדויק ובזמן אמת של מוצרי מדף. הטכנולוגיה, שפותחה עבור מגזרי הקמעונאות והבריאות העולמיים, מאפשרת יישום מהיר של קניות אוטונומיות, תוך שמירה מלאה על פרטיות הקונים.

החנות, בעלת האג’נדה החברתית והסביבתית, תהיה אוטונומית לחלוטין ותופעל באמצעות טכנולוגיית זיהוי המוצר של חברת שקל בשילוב עם טכנולוגיית מעקב הצרכנים של חברת Hitachi.  לקוחות הרשת ישתמשו באפליקציה סלולרית, שפותחה על ידי UST ויבצעו את הרכישות שלהם ממדפים חכמים שיעבירו את התשלום ישירות למערכות התשלומים, תוך ביטול מוחלט של המתנה בתור בקופות.

החנות כוללת גם ביסטרו המציע מגוון רחב של מזון טרי בריא להזמנה, בו הלקוח יכול לשבת בבית קפה לאכול במקום או לקבל משלוחים. בנוסף לחוויית הקנייה האוטונומית, לקוחות יוכלו לקבל את הרכישות שלהם במשלוח לביתם על ידי רובוטים ייעודיים.

רשת N+B, בעלת אג’נדה חברתית וסביבתית, מקדמת קונספט ייחודי שלדבריה מגדיר מחדש את “חנות פינתית מסורתית בשכונה” תוך התמקדות בקשר האישי של הקמעונאי השכונתי תוך הכנסת קיימות וטכנולוגיית קופה אוטונומית. העדיפות הגבוהה ביותר ניתנת למותגים מקומיים כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית. כמו כן, מוצרי מזון טריים וחשיבות הטיפוח והבריאות נמצאים בראש סדר העדיפויות של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

החנות החדשה היא ביטוי ראשון מסוגו בעולם, הנובע משיתוף פעולה ייחודי של שלוש חברות טכנולוגיה מתקדמת, Hitachi, SHEKEL ו-UST אשר שותפו ליצירת מערכת חדשנית ומתקדמת לעולם הקמעונאות: טכנולוגיית זיהוי המוצר של SHEKEL מאפשרת טכנולוגיית זיהוי מוצר מדויק בזמן אמת; טכנולוגיית 3D LiDAR  של Hitachi מאפשרת ניטור לקוחות וקישור מוצרים לעגלת הקניות האישית שלהם מבלי לפגוע בפרטיות הלקוח; ואילו UST פיתחה את מערכות הניהול בחנות  ואת האפליקציה.

רמי בהר, מנהל פיתוח עסקי ראשי של שקל אומר: “”אנו גאים לשתף פעולה עם רשת קמעונאית חדשה המקדמת ופועלת על פי ערכי חדשנות, קיימות וקהילה.  הטכנולוגיה שפותחה במרכז הפיתוח שלנו בישראל משלבת חיישני IoT מוגנים בפטנט ואלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית, מה שמביא לטכנולוגיית זיהוי המוצר מהמתקדמות בעולם.”


קרדיט תמונת כותרת: יחס”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות