מייסדי Assured Allies - מימין רועי נהיר מנכל ואפיק גל סמנכל מוצר

Allies  גייסה 42.5 מיליון דולר עבור פתרון טכנולוגי חדש שמשנה את הדרך להתמודדות עם זקנה

הפתרון הטכנולוגי של החברה ממציא מחדש את עולם המוצרים הפנסיוניים, חוסך כסף לחברות הביטוח ועוזר למבוגרים להזדקן בכבוד

חברת הסטארטאפ  Assured Allies, שמפתחת ומספקת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להזדקנות טובה יותר, השלימה סבב גיוס B בהיקף של 42.5 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי המשקיע הקיים הראל ביטוח ו- FinTLV Ventures, בהשתתפות משקיעים חדשים וקיימים, ביניהם Lumir Ventures, Hamilton Lane, New Era Capital Partners, MS&AD ventures, Core Innovation Capital, פועלים אקוויטי, EquiTrust Life Insurance Company, Akilia Partners, וסמסונג נקסט. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה ל-65 מיליון דולר.

Assured Allies מעניקה מענה לבעיה הגדולה והמשמעותית ביותר עבור אנשים מבוגרים בארה״ב. הודות לפריצות דרך במדע וברפואה, תוחלת החיים בארה״ב עלתה באופן משמעותי בעשורים האחרונים, אך עבור רוב האנשים, אריכות החיים אינה מלווה בהכרח באיכות חיים טובה. למעלה מ-45 מיליון אמריקאים מעל גיל 55 צפויים להזדקק לשירותי סיעוד בהמשך חייהם, מה שיצור עומס כלכלי וחברתי עצום על המשפחות ועל חברות הביטוח.

תהליך ההזדקנות של אדם יכול להיות מושפע לרעה מגורמי סיכון רבים, דוגמת בדידות, דיכאון, נפילות ומוגבלות פיזית, התדרדרות קוגניטיבית ועוד. בהינתן מידע מסוים על אדם, הטכנולוגיה של Assured Allies מסוגלת לנבא בדיוק רב את גורמי הסיכון השונים עבורו. הפלטפורמה של החברה מאפשרת להעריך מה יהיה הטיפול האופטימלי עבור אותו אדם ולכמת מה תהיה ההשפעה של הטיפול על איכות החיים והצורך הסיעודי שלו.

הטכנולוגיה של Assured Allies משלבת יכולות של למידת מכונה (Machine Learning), מחקר קליני מעמיק ומודלים פיננסיים מתקדמים, על-מנת להציע מוצרים חדשניים לתעשיית הביטוח הפנסיוני והסיעודי בארה״ב. המוצרים של Assured Allies מספקים למבטחים ולחברות הביטוח שירות מקצה לקצה, החל ממודלי חיזוי, דרך אינטגרציה עם מערכות החברה ועד אינטראקציה עם משתמשים בגיל השלישי והאופרציה הכרוכה בכך. האתגר בבניית מוצר מסוג זה מצריך שילוב של מגוון גדול של דיסציפלינות וטכנולוגיות.

המוצר הראשון של החברה, AgeAssured, הינו פלטפורמה ראשונה מסוגה, אשר מוצעת בשיתוף עם חברות ביטוח. מטרתה לעזור למבוגרים בעלי ביטוח סיעודי להזדקן בצורה הטובה ביותר ולהישאר לגור באופן עצמאי בביתם. הפלטפורמה של AgeAssured משלבת מודלי חיזוי, מודלים אקטואריים מתקדמים ומחקר קליני. על מנת לזהות את המבוטחים אשר עבורם ניתן לספק התערבויות קליניות מניעתיות שיפחיתו באופן משמעותי את הצורך בשירותי סיעוד. בכך פועלת החברה הן לטובת המבוטח, אשר מזדקן בצורה בריאה יותר ונותר עצמאי, והן לטובת חברות הביטוח. AgeAssured הוכחה כיעילה בצמצום פגיעות תפקודיות מוקדמות, ומאז עלייתה לאוויר הביאה לחיסכון של כ-20% בעלויות תביעות ביטוח סיעודי בקרב המשתמשים בה. המוצר הושק ב-2020 והוא המוביל בתחומו בארה״ב.

המוצר השני של החברה, NeverStop, הוא פלטפורמה המאפשרת לחברות הביטוח ליצור דור חדש של מוצרים פנסיוניים. ייחודם של המוצרים בכך שבנוסף לתשלום קצבה בשנות הפרישה, הם גם מסייעים למבוטחים להגיע לגיל המבוגר במצב הטוב ביותר עבורם, ומספקים כיסוי ביטוחי סיעודי. המוצרים של NeverStop משלבים בתוכם מערכת לחיתום דיגיטלי ותוכנית בריאות (wellness) אישית, מוכחת-מדעית, המציעה למבוטחים הזדמנות להגדיל את הכיסוי הביטוחי לצד הפחתת הסיכון לכך שיזדקקו לסיעוד בעתיד. טכנולוגיית החיתום הדיגיטלי החדשנית של החברה פועלת בזמן-אמת ומאפשרת לחברות הביטוח לבטח מבוגרים שבעבר היו נדחים.

החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי רועי נהיר, המשמש מנכ”ל, וד”ר אפיק גל, נשיא ומנהל מוצר ראשי. נהיר, יוצא 8200, היה בעבר ממייסדי ומנכ״ל Adience שנמכרה לטדי שגיא, ויועץ בקרן הון סיכון kaedan capital. גל, רופא בוגר תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת Duke ובעל 20+ שנים של ניסיון בהובלת פרוייקטי טכנולוגיה מתקדמת ברפואה. ההשראה להקמת החברה הגיעה לאחר שחוו באופן אישי את האתגרים הכרוכים בטיפול בבני משפחה מתבגרים. לצורך תכנון ופיתוח המוצרים הם אספו צוות מגוון של אנשי דאטה סיינס ופיתוח, לצד רופאים, עובדים סוציאלים, מומחים במדעי ההזדקנות ואקטוארים. החברה מעסיקה 90 עובדים, כמחציתם במרכז הפיתוח בישראל ומחציתם בארה״ב, מרביתם במשרדי החברה בבוסטון. ההון שגויס ישמש לצמיחת החברה, הרחבת רשת הספקים ושיתופי הפעולה בארה”ב וגיוס כוח אדם בישראל, כולל אנשי פיתוח, מוצר, דאטה, חוקרים קליניים ו-QA. Assured Allies רשמה בשנה האחרונה צמיחה של 300% במספר המשתמשים בפלטפורמה שלה, בעקבות סדרת הסכמי שיתוף פעולה עם מספר חברות ביטוח מובילות בארה”ב.

תומר גולדברג, מנכ”ל הראל השקעות טכנולוגיה: “אנחנו שמחים להמשיך את תמיכתנו בחברה ובגישה החדשנית שלה לשיפור איכות חייהם של מבוגרים. ככל שהאוכלוסיה מתבגרת, כך גדלה החשיבות של מציאת דרכים חדשות לספק טיפול ותמיכה באיכות גבוהה למי שנזקקים להם. השילוב הייחודי של טכנולוגיה ומגע אנושי שיצרה Assured Allies כבר הוכיח את עצמו ואנחנו נרגשים לראות לאן סיבוב ההשקעה יוביל אותה.”

גיל ארזי, מייסד ושותף מנהל של FinTLV Ventures: “אנו גאים להוביל את סבב הגיוס יחד עם הראל ביטוח, ולהיות חלק מהמשימה להנגיש הזדקנות טובה לכולם. עם הביקוש ההולך וגובר לפתרונות בתחום הסיעודי, אנו מאמינים בפוטנציאל של התוכניות מבוססות המדע של Assured Allies וביכולתן לחולל מהפכה בחוויית ההזדקנות. ההשקעה שלנו משקפת את האמון שלנו בצוות המוכשר, בגישה החדשנית שלהם ובעתיד השוק הסיעודי האמריקאי”.

“הדרך שבה אנשים מתכננים את גיל הזהב והציפיות שלהם לתקופה זו משתנים מהותית, ואנחנו נרגשים להציע להם פתרונות מוכחים להפיכת אריכות ימים לבת קיימא מבחינה כלכלית”, אמר ד”ר אפיק גל. “אנו המייסדים ועובדים רבים בחברה, שימשנו כמטפלים להורים ולסבים שלנו, והחוויה הזו נתנה לנו השראה להקים את החברה. ראינו סבל מיותר, פיזי ופיננסי, והגענו להבנה שכדי לשנות את המציאות, אנחנו יכולים להשתמש במדע וטכנולוגיה כדי לשנות את מסלול ההזדקנות ולאפשר לאנשים לחיות בבתיהם עם סביבתם הקרובה זמן רב ככל האפשר”.


בתמונה: מייסדי Assured Allies – מימין רועי נהיר מנכל ואפיק גל סמנכל מוצר. קרדיט: Assured Allies

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות