חדשות היום

Taoglas ואיסטרוניקס מכריזים על הסכם הפצה חדש בישראל

 Taoglas®, ספקית מובילה של אנטנות ורכיבי IoT הנותנים מענה לאתגרים הנדסיים מורכבים, הודיעה על הסכם הפצה חדש עם איסטרוניקס, מפיצת היי-טק מובילה בישראל. שותפות זו שמה לה למטרה להרחיב את סל הטכנולוגיות והמוצרים המובילים של איסטרוניקס  בתעשייה,  לתת ללקוחותיה בישראל גישה למגוון הרחב של האנטנות של Taoglas  , לרכיבי IoT מתקדמים ושירותי פיתוח מותאמים לצורכי הפרוייקט.

מחויבותה של Taoglas לחדשנות מתמשכת, שירות לקוחות פרואקטיבי ואיכות מוכחת הם הבסיס האיתן עליו מושתתות שותפויות ארוכת טווח עם לקוחותיה,  שמתרחבות מעבר לרכיב IoT  יחיד. תוך מתן עדיפות לביצועים ואיכות, פורטפוליו האנטנות  הרחב והחדשני של  Taoglas   מגובה על ידי צוות מומחים עולמי. באמצעות השימוש בחידושים האחרונים בפיתוח אנטנות RF  בביצועים גבוהים, ל Taoglas -יש את אחד מסלי המוצרים המקיפים ביותר של אנטנות חיצוניות ומשובצות (Embedded Antennas) המיועדות למגוון רחב של יישומים:  סלולר, GPS/GNSS, Wi-Fi, Bluetooth, UWB, FRID/NFC, LPWA, ISM band ויישומי Satcom.

“אנו שמחים להכריז על השותפות החדשה שלנו עם איסטרוניקס”,  אמר Taylor Kimmerle, סמנכ”ל המכירות העולמי של Taoglas. “הצוות עתיר הניסיון של איסטרוניקס כולל מהנדסי יישומים מיומנים ביותר שמבינים לעומק את המורכבות הכרוכה בבחירת טכנולוגיות ה- RF והאנטנות המתאימות ביותר לפרוייקטים. באמצאות שיתוף הפעולה שלנו עם איסטרוניקס נוכל כעת לתמוך טוב יותר בלקוחותינו בישראל ולהציג את טכנולוגיות ה-RF והאנטנות  של Taoglas ליותר חברות במדינה”.

“אנו נרגשים ומצפים לשותפות החדשה שלנו עם Taoglas, שמוצריה יחזקו את סל מוצרי ה-IoT שלנו” אמר דורון איתן, מנהל רכיבים ומערכות משובצות ב-Eastronics. “רכיבי ה-RF המתקדמים של Taoglas בהחלט יסייעו ללקוחותינו לפתור בעיות קישוריות מורכבות ביישומי IoT” הוסיף דורון איתן.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות