חדשות היום

MedOne מקימה קמפוס של דטה סנטרים ברמלה בהשקעה של מעל למיליארד וחצי שקל

המתקן הראשון שיושק בסוף 2024 יתפרש על פני 3 קומות תת קרקעיות

בשטח של כ- 18,000 מ”ר

MedOne  מקימה בימים אלה קמפוס דטה סנטרס חדש ברמלה בהשקעה של כמיליארד וחצי שקל. הדטה סנטר הראשון יושק ברבעון האחרון של 2024 ויצטרף לארבעת המתקנים, הממוקמים בת”א, פ”ת, וקמפוס טירת הכרמל, שהינם מתקנים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת השרידות גבוהה במיוחד.

מתקני הדטה סנטרס של MedOne מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם ומרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרכם . האתרים משתרעים על פני שטח של למעלה מ 35,000 מ”ר  וערוכים לפעול באופן עצמאי במקרה של חירום, ללא תלות בגורמים חיצוניים למשך 72 שעות ברציפות.

“ההמשכיות העסקית במתקן החדש תהיה בנויה בצורה כזו שכל מערכת מגובה באופן מלא בזמן אמת.” אומר רוני שדה מנכ”ל MedOne. “המתקן החדש, בדומה למתקנים האחרים, ינוהל באמצעות מערכת המאפשרת ניטור ושליטה 24 שעות ביממה על כל התשתיות בבניין (חשמל, מיזוג אוויר, איתור וכיבוי אש, ועוד). על מנת לאפשר המשכיות עסקית גם בתנאי קיצון בהם ייתכן ויפגעו תשתיות החשמל האזרחיות, תפעל במקום מערכת חשמל מתקדמת, שתפעל בשגרה על בסיס תשתיות החשמל המוזנות מן החוץ (ע”י הרשת הארצית) ושתי מערכות נוספות לחירום הכוללים מערכי UPS וגנרטורים שתאפשר להמשיך לפעול עצמאית ללא תלות בהזנת חשמל חיצונית “

“בתכנון המתקן לקחנו בחשבון  מגוון רחב של איומים חיצוניים ביניהם, חבלה בזדון, ניסיונות לפריצה רועשת או שקטה וניסיון החדרת אמצעי מעקב ו/או שיבוש אלקטרוניים.” מוסיף רוני ומציין, “המתקן יהיה מוגן באמצעות מעטפת מסיבית של בטון מזוין, הגורם לעמידות האתר כולו כנגד איומי פיצוץ חיצוני כולל פגיעות ישירות של טילים. נלקחו בחשבון גם תרחישים כגון פגיעה קרובה ופיצוץ תת קרקעי בקרבת קיר המבנה. המכלולים הייעודיים של המתקן , הן מכלולי התקשוב והן מכלולי האנרגיה, ממוקמים במפלסים תת-קרקעיים, כך שהינם ממוגנים כנגד האיומים לעיל. תפיסת השירות של MedOne היא שהחירום של לקוחותינו היא השגרה שלנו, קרי המשכיות עסקית בכל מחיר, תחת כל איומי הייחוס של ישראל, ממלחמה ועד מזג אויר קיצוני וכלה בסייבר.”


רוני שדה מנכ”ל מד1. קרדיט: פיני סילוק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות