חדשות היום

אורפק רוכשת את Microsffer הברזילאית

אורפק מערכות, ספקית מובילה של שירותים ופתרונות לתחנות דלק ולניהול ציי רכב מסחריים, הכריזה היום על רכישת חברת Microsffer הברזילאית. Microsffer, אשר משרדיה הראשיים נמצאים בסאו-פאולו,  היא מובילת שוק בתחום של פתרונות ניהול לתחנות דלק ומספקת מגוון שירותים, תוכנה ופתרונות ניהול, ומפעילה מרכז תמיכה הזמין 24/7.

אורפק היא החברה הגלובלית הראשונה בתחום הפתרונות לתחנות דלק שנכנסת לשוק הברזילאי וביחד עם Microsffer היא מתכננת לקדם את הפתרונות המצליחים שלה, בינהם: פתרונות תשלום מבוססי RFID, מערכת ניהול, מבוססת אנלטיקה לזיהוי אובדני דלק, פתרונות בענן ועוד.

מרקוס דל בום, מנכ”ל Microsffer, ימשיך לנהל את החברה שתהפוך לחברת בת של אורפק. האחיזה האיתנה של  Microsffer בשוק הברזילאי, לרבות שליטה מלאה בהתקנות, תמיכה בשטח ותמיכה באמצעות קול סנטר הזמין  24/7  יאיצו את הצמיחה של אורפק בשוק הברזילאי.  “אנו שמחים להיות חלק מאורפק ומוצאים סינרגיה רבה בפעילות של שתי החברות”, אמר דל בום. ” Microsffer מביאה עימה ידע וניסיון מעשי ייחודי לשוק הברזילאי, המתאפיין ברגולציה מורכבת. בו בזמן,  אורפק מביאה עימה מותג מצליח, בעל שם עולמי, איתנות ועוצמה בינלאומית. אנו מלאי ציפייה לקראת הרגע בו נתחיל להציע ללקוחות בברזיל את פתרונות הערך-המוסף המתקדמים של אורפק.”

“יש לנו מחויבות גבוהה ללקוחות Microsffer ואנו מתכוונים להמשיך ולספק להם את רמת השירות הגבוהה ביותר. עם הגב שאורפק מספקת לה,  Microsffer תמשיך לצמוח ולהגדיל את הנוכחות של הפתרונות המקומיים שלה לצד האופרינג של אורפק”, אמר סרג’יו סבורובסקי, סמנכ”ל המכירות  של אורפק באיבריה ובאמריקה הלטינית. “אורפק עובדת באופן הדוק עם כל קמעונאי הדלק וציי הרכב המובילים בברזיל ורכישה זו מהווה המשך טבעי ונובעת מן הצורך לספק לשוק הברזילאי את פתרונות אורפק המובילים תוך מתן תמיכה ושירות מקומי וזמין.”

“שנת 2016 התאפיינה בצמיחה ובהתרחבות ניכרת באורפק”, ציין שי בקפן, מנכ”ל אורפק מערכות. “כשחקן גלובלי הרחבנו את הנוכחות שלנו בגרמניה, ברוסיה, ביוון וכעת, לקראת סיום השנה, גם בברזיל. רכישת Microsffer מהווה חלק אינהרנטי ממגמת הגידול ומן ההשקעות שלנו בדרום אמריקה ועומדת בקנה אחד עם  התוכנית האסטרטגית שלנו להעצים ולהגדיל את פתרונות התוכנה שלנו. אני בטוח כי מרקוס, שהקים והוביל את  Microsffer למקום בו היא נמצאת היום,  ימשיך בצמיחה ביחד עם אורפק.”

בתמונה (מימין לשמאל): חמי שטרל, סמנכ”ל כספים, אורפק, מרקוס דל בום, מנכ”ל Microsffer, אלכס מילר, יו”ר הדירקטוריון אורפק, ושי בקפן, מנכ”ל אורפק

תגובות סגורות