חדשות היום

עיצוב מתקדם וצפייה פנורמית: מסך ה- LCD החדש בגודל 34 אינץ’ מגדיל את טווח המסכים הקעורים של פיליפס

  • תצוגת 1800R קעורה הם התאמת גובה
  • תמונות חדות עם UltraWide QHD: צפייה מושלמת ברזולוציה גבוהה
  • MultiView לחיבור וצפייה של שני מקורות בו זמנית

 

MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי פיליפס, מעשירה את סדרת המסכים הקעורים שלה עם תוספת חדשה: עם רדיוס של 1800R לחוויית צפייה מקיפה, מסך ה- 34 אינץ’ החדש 349X7FJEW מעוצב עם פורמט של- UltraWide 21:9, שנותן למשתמש מגוון רחב של אפשרויות לביצוע מספר משימות בו זמנית. רזולוציית Quad HD חדה מבטיחה צלילות מוחלטת בשכפול של פרטים עדינים, מה שמבטיח ניצול יעיל של פונקציית ה- MultiView בהצגת מידע רב על המסך בו זמנית. המסך מעוצב במיוחד לכוונון קל של המשתמש שיכול להטות אותו קדימה או אחורה וכך להתאים את הגובה הרצוי להעדפותיו האישיות כדי ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה.

“המטרה מבחינתנו היא להביא את היתרונות של המסך הקעור- הפוקוס הוא על אפקט החוויה המקיפה- לכמה שיותר משתמשים ככל האפשר,” אמר ארתם קומנקו, מנהל מוצר מסכי פיליפס אירופה ב- MMD. “דגם ה- 34 אינץ’ הוא הדגם החדש בליין אפ מקיף שאנו מביאים לשוק השנה. זה חלק מהמחויבות שלנו להציע מסכים שמעצימים את המשתמש בביצועים תוך יעילות מהנה: מסכים רחבים ויפים שההשראה ליצירתם נלקחה מהעולם שסביבנו”

 

המסך המושלם לשילוב בין ביזנס לפלז’ר

עם רדיוס של R1800, משתמשי סדרת ה- X Line הקעורה יכולים לצפות לחוויה מקיפה במיוחד, עם מיקוד חזק יותר על פעולות במקומות כמו בבית, שם קיים סיכוי גדול יותר להסחות דעת. משתמשים יכולים להתמקד בקלות יותר בפעולה אותה הם מבצעים, בין מדובר בצפייה בסרט, ריטוש תמונות, יצירת סרטי וידאו או ביצוע משימות עבודה מול גיליונות או מסמכים. המסך הקעור מגביר את הריכוז על ידי יצירת מרחב עומק אישי יותר למשתמש.

בתוך מרחב הצפייה האישי, למשתמשים יש את כל הכלים הביצועיים שהם צריכים כדי ליהנות יותר מפעילויות ארוכות מול המסך. עם UltraWide Quad HD ופורמט פנורמי של 21:9, מספק הצג שטח מסך נדיב עם 3440X1440 פיקסלים: נתון זה למעשה אומר שיש יותר פיקסלים לכל תמונה, המציגים בצורה מושלמת שילובים בין ביזנס לפלז’ר- עם יותר שטח לעבוד בו זמנית על מספר משימות למשתמשים שרוצים להיות בשליטה גם על תיבת המייל של המשרד, גם לעבור על מסמכים, וגם להיות מעודכן על תוצאות של משחקי ספורט- הכל בו זמנית, עם מקסימום חדות וצלילות תמונה. גם הוידאוגרפיה מעולה: המסך רחב מספיק על מנת כדי לצפות בכל הטיים- ליין בבת אחת, ו- 117.3%(CIE1931)  של סולם הצבעים sRGB מבטיחים שעורכי וידאו וצלמים ייהנו משכפול צבעים נהדר. פלייבקים של וידאו נראים בצורה חלקה ביותר ללא קריעות, גמגומים וטשטושים, הודות לטכנולוגיית ה- AMD FreeSync™.  היות ומראה הוא דבר חשוב מאוד כשמדובר במסך, ה- 349X7FJEW נוצר עם תשומת לב מיוחדת בכל הקשור בעיצוב. חוץ ממרחב צפייה מדהים, מסך ה- Edge-To-Edge נותן לצג מראה חלק ומבריק שאליו מצטרפים קימורים עדינים וגימור בכרום וברק. זהו מסך שנוצר עם הרבה מחשבה שהיא לא רק פונקציונאלית, אלא גם אלגנטית.

מסך שפותח לנוחות ובריאות מרבית

מסך ה- 34 אינץ’ החדש והקעור מסדרת ה- X-line, תוכנן תוך מחשבה תחילה להקל על חייהם של המשתמשים, ולהפוך אותם לנוחים יותר.

את המסך ניתן לכוון הן מבחינת גובה והן מבחינת הטיות קדימה או אחורה, זאת כדי שמשתמשים יוכלו לכוון את שטח הצפייה הקעור בצורה האופטימאלית לקו הראיה שלהם, מה שמאפשר להם להימנע מתנוחות ישיבה שאינן נוחות ואינן בריאות.

מסך ה- 349X7FJEW מצויד גם במצב של LowBlue Mode setting. מחקרים מראים כי בדיוק כמו שקרניים אולטרה סגולות יכולות לגרום נזק לעין, קרני גל קצר של אור כחול ממסכי LED יכולים אף הם לגרום לנזק לעין ולהשפיע על הראיה לאורך זמן. מצב ה- LowBlue Mode setting של פיליפס שפותח במיוחד לשמירה על הבריאות, משתמש  בטכנולוגיית תכנה חכמה על מנת להפחית אור כחול קצר- גל שיכול להזיק.

ביצוע מספר משימות בו זמנית הוא דבר שכיח בימינו. עם מסך זה, במקום להזדקק לשני מסכים על מנת לעבוד על שתי משימות במקביל, משתמשים יכולים ליהנות מהזרמת תוכן משתי מערכות לאותו מסך רחב: ה- MultiView של פיליפס הופך זאת לאפשרי. ניתן לחלק את המסך לשני אזורים שווים, או שאחת מהמשימות יכולה להיות מוצגת בפורמט של תמונה בתוך תמונה (PIP). באופן זה, יכולים המשתמשים לשים עין אחת על עדכוני חדשות בשידור חי או שידורי ספורט, למשל, בזמן עבודה על מסמכים.

בנוסף, אין צורך בכניסת USB נפרדת על השולחן: מספר מכשירים יכולים להתחבר ל- HUB המשולב, מה שמפחית עומסי כבלים ומשאיר את חיבורי ה- notebook USB חופשיים לכניסה מהירה. ניתן גם להשתמש במסך לצורך טעינה מהירה של מכשירי USB.

מסך ה- 349X7FJEW החדש של פיליפס מסדרת ה- X Line יהיה מושק כעת באירופה ויהיה זמין לרכישה בישראל בחודש יוני 2017.

תגובות סגורות