חדשות היום

היתרונות של שולחן ארגונומי בסביבת העבודה

בריאות

היתרון הגדול ביותר בהשקעה בשולחן ארגונומי הוא “בריאות”. לעבוד בתנוחת ישיבה, כפי שרובינו עושים, למשך תקופות ממושכות יכול לגרום לכמה תופעות בריאותיות שליליות. הכל מתחיל מכאב גב פשוט, שינוי בחילופי חומרים בגוף, נזק לעיניים, עליה במשקל ואפילו יכול לגרום להפרעות בשרירים ובשלד ולטווח ארוך לגרום להגדלת מספר ימי מחלה בשנה, ירידה  בפרודוקטיביות של העובד והמוטיבציה הכללית.

בטיחות

היתרון הגדול השני הוא בטיחות  בנוסף לנקודה הראשונה של קידום סביבת עבודה בריא, השולחנות הארגונומיים מציעים פלטפורמה נוחה plug-and-play מציעים  ציוד ההיקפי לטכנולוגיה שבשימוש שלך, גם ארגון כבלים בתבונה. זה אולי לא נראה כמו סיכון גדול, אבל ההחלטה הזו השפיע רבות בחברות שונות על העובדים שלהם הן בטיחותית ובריאות לאורך השנים

פרודוקטיבות

פרודוקטיבות הוא היתרון הגדל השלישי של עבודה על שולחן ארגונומי. ריהוט ארגונומי מאפשר לנו  להתמקד ולהשאר חדים על-ידי ביטול תנועה מיותרת ועזרה בזרימת הדם של העובד. כתוצאה מכך, העובד יכול להשלים משימות בפחות זמן. מכוון שכאשר עובדים  בנוחות נשרארים ממוקדים הפעילות נעשית בצורה יעילה יותר.

השולחן הארגונומי שלנו מציע לבעלי מקצוע מכל הגילאים סביבת עבודה בטוחה בריאה ונותנת השראה. השולחן הארגונומי מעוצב היטב, מציע התאמת גובה אלקטרונית מסמיכה את המשתמש עם ניידות מלאה בלחיצת כפתור. תכונה זו מאפשרת לעובד לשמור על שגרת עבודה פעילה ונוחה המאפשרת מיקוד במטרה טוב יותר, חילוף החומרים יותר טוב ועליה במוטיבציה. נקודות אלו נתן  לתרגם לפרודוקטיביות משופרת, פחות ימי מחלה, ומצב רוח טוב יותר.

 כמה מן התכונות של העבודה בעמידה בשולחן הארגונומי שלנו:

  • התאמת גובה אלקטרונית;
  • משטחים עם למינציה עמידים לשריטות;
  • שילוב של פלדה-14 פלוס חצי אינץ פלטת מתכת בסיס המבטיח קיבולת משקל סטטיים ודינמיים של עד 250 פאונד.
  • קל משקל ועיצוב מלוטש.

חברות יכולות לחסוך אלפי דולרים כל שנה על-ידי הגדלת פרודוקטיביות, הקטנת  מספר ימי מחלה, שמירה על עובדים איכותיים ומניעת תאונות עבודה כגון דריכה על כבלים מפוזרים על ידי שדרוג ריהוט קיים לסביבה ארגונומית מעוצבת. שולחנות ארגונומיים נמצאים כאן כדי להישאר כמו היתרונות שלהם מעבר לעיצוב ואופנה המשפיעים על התפוקה, בריאות, איזון בין עבודה לחיים.

עיצוב

העיצוב מהווה יתרון משמעותי נוסף שבדרך כלל אינו זוכה לתשומת הלב הראוי לו. עיצוב ארגונומי מוצלח לא רק חוסך מקום, אלא מקנה “אישיות” ייחודית לריהוט עצמו ומאפשר לחברה בידול ע”י מאפיינים תרבותיים. שולחן עבודה המעוצב ארגונומית הוא הזמנה  ותמריץ פסיכולוגי שנשמור על פרודוקטיביות גבוהה ועל מצב רוח חיובי לאורך שעות ארוכות ולוחות זמנים צפופים.

לסיכום:

המקצוענים ביצור ריהוט ארגונומי מציעים מגוון תכונות היכולות לסייע לך במניעה והיפוך השפעות שליליות על בריאות בסביבת העבודה. תכונות אלו מעודדות את העובדים לשמור על קצב זרימת הפרודוקטיביות בעבודה.

כאשר בוחנים שולחן ארגונומי, שימו לב לתכונות האלו:

  • כוונון גובה אלקטרוני בלחיצת כפתור. ניידות היא חובה: תקפיד לעבוד בנוחות תוך ניצול פוטנציאל העבודה הגבוהה ביותר שלך.
  • משטחי למינציה עמידים בפני שריטות. זה יאפשר לך למקם בוחות על פעם מחדש את התקני המסכים שלך בעת הצורך.
  • התקנים/זרועות גמישים להתקנת מסכים: המאפשרים לכם לכוונן את מרחק המסכים שלכם. הראייה שלנו ראויה לתשומת לב מיוחדת.
  • שילוב של צלחת פלדה “14 ועוד בסיס מתכת יבטיחו קיבולת משקל סטטי ודינמי של עד 113 ק”ג. צירוף זה מאפשר לתמוך על משקל החלק העליון (הדלפק) ללא צורך למשקוף נוסף מתחת. הרגליים שלך זוכות לעוד שטח נוסף.

 

תגובות סגורות