חדשות היום

האביזרים הלבישים החדשים והמשופרים של סמסונג – Gear Sport, Gear Fit2 Pro, Gear Icon X:

משלבים את המיטב בטכנולוגיה חכמה, כושר ובריאות

סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה היום (07.11), שלושה מכשירים חדשים, המצטרפים לסדרת האביזרים הלבישים של החברה המובילה את התעשייה בתחום: Gear Sport, שעון כושר חכם מסוגנן ורב-תכליתי, עמיד במים; Gear Fit2 Pro, צמיד ספורט GPS עם מאפיינים חכמים; ו-Gear IconX 2018, דור שני לפריצת הדרך של החברה באוזניות פנימיות אלחוטיות (Earbuds). אביזרי Gear החדשים של סמסונג עוצבו כדי לסייע לצרכנים להפיק את המרב מכל יום, ולסייע להם לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר.

אביזרי Gear החדשים מסייעים במגוון פעילויות – החל במעקב כושר אמין, דרך תזונה ועד ניטור שינה, כמו גם אימון שבונה מוטיבציה ומלווה את המשתמש לאורח חיים בריא. בהצגת יכולות חכמות חדשות ומאפיינים קלים לשימוש, ובחבירתה לשמות המובילים בטכנולוגיה ובעולם הכושר, סמסונג מסייעת לצרכנים לעשות הרבה מעבר לכושר ולהגיע להישגים גדולים.

לדברי גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: “האביזרים הלבישים שלנו נועדו לסייע לצרכנים בעלי רמות כושר שונות לעמוד ביעדיהם ולהגשים את שאיפותיהם. בין אם הם יוצאים לריצה קלה, או מתאמנים לקראת הטריאתלון הבא שלהם, סמסונג עוזרת לנטר ולעקוב אחר התפתחות הכושר האישי. אביזרי סמסונג Gear החדשים עוזרים ללקוחותינו ליהנות מחיים פעילים, מאוזנים ומספקים, בדרך חכמה המשתלבת בסדר יומם בצורה חלקה”.

כחלק מקו מעודכן זה, יצרה סמסונג יכולות חדשות עבור Gear Sport ו-Gear Fit2 Pro:

  • עמידות במים ומעקב שחייה המובילים בתעשייה: המלווה המושלם לכל שחייה – משחיית “בריכות” ועד משחקים במים – מכשירים אלה הם בעלי תו תקן 5 ATM [1] לעמידות במים.
  • כעת, עם האפליקציה החדישה של ספידו לאימוני שחייה, Speedo On, אביזרי Gear Sport ו-Gear Fit2 Pro מאפשרים לכם גם לעקוב בקלות אחר מדדים בשחייה, כולל ספירת “בריכות”, זמן שחייה לכל “בריכה”, סגנון השחייה ועוד.
  • ניטור מתקדם של קצב הלב: כל האביזרים מציעים ניטור מתקדם של קצב הלב בזמן אמיתי, וברמת דיוק משופרת. הם מסייעים לעקוב באופן רציף אחר פעילות הלב – בין אם אתם נהנים מתנומה חסרת דאגות או משיעור נמרץ ברכיבת אופניים.
  • שותפויות אופציונליות: ניתן לשדרג את הפעילות היומיומית באמצעות שותפויות מעודכנות עם Under Armour ו-Spotify. שני האביזרים מספקים גישה לאפליקציות הכושר של Under Armour, כולל Under Amour Record, MyFitnessPal, MapMyRun ו-Endomondo[2] לפונקציות של פעילות, תזונה, שינה ומעקב אחר פעילות גופנית – אפליקציות אלה מציעות למשתמשים תמונת מצב הוליסטית של מצבם הגופני והבריאותי.
  • גילוי פעילות אוטומטי: גילוי פעילות אוטומטי הוא מאפיין מובנה באביזרים, הפועלים בהתאמה לגופכם ומסוגלים לזהות את קטגוריות הפעילות הבאות: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים ופעילויות דינמיות שיכולות לכלול כל דבר, מריקוד ועד כדורסל.
  • מוטיבציה מותאמת אישית: תוכלו להגדיר תכנית בריאות אישית עם מטרות והתראות שמתאימות לצרכים שלכם בדיוק.

Gear Sport: שעון חכם חדש ורב-תכליתי לתמיכה באורח חיים פעיל ומאוזן

Gear Sport הוא שעון מעוצב אך פרקטי, בעל מסגרת עגולה מינימליסטית, צג 1.2 אינץ’ Super AMOLED וממשק משתמש משופר, המקל על קריאת המידע בתצוגה – אפילו תוך כדי תנועה. עם Gear Sport, משתמשים יכולים לעבוד להשגת המטרות שהציבו לעצמם לשיפור הבריאות והרווחה האישית, ולקבל התראות לניהול תזונה והמלצות לפעילות אפילו במצב לא-מקוון.

בהיותו מתוכנן לעמידות בתנאים צבאיים, המכשיר מסוגל להתמודד עם מגוון רחב של תנאי סביבה.[3] הודות לעיצוב הארגונומי החלק, הכולל רצועות 20 מ”מ סטנדרטיות במגוון צבעים וקלות להחלפה, זהו השעון המושלם לכל אירוע כך שתוכלו לעבור ללא מאמץ מחדר הכושר לבילוי בערב עם חברים. Gear Sport יהיה זמין בכחול ובשחור, וכולל גם את הפונקציות הבסיסיות של סדרת Gear:

  • תפעול הבקרה במכשירי סמסונג מותאמי-IoT באמצעות Samsung Connect
  • פועל כשלט רחוק, למצגת PowerPoint או למשקפי מציאות מדומה Samsung Gear VR

Gear Fit2 Pro: צמיד כושר GPS מתקדם

בנוסף ליכולות החדשות בניטור שחייה וקצב הלב, Gear Fit2 Pro כולל איכון GPS מובנה מתקדם הרושם את מסלול הריצה או הרכיבה שלכם באמצעות מעקב פעילות מדויק. צג 1.5 אינץ’ Super AMOLED של ה-Gear Fit2 Pro ומסך מגע צבעוני ברזולוציה גבוהה מאפשרים לקרוא עדכונים והתראות בזמן אמת בקלות רבה. כולל רצועה ארגונומית וסגורה בעיצוב חדש לחלוטין, קלת משקל ונוחה לשימוש לכל פעילות. זמין בשחור ואדום, בעיצוב רב-תכליתי שגם הופך אותו לאביזר אופנתי.

Gear IconX: אוזניות פנימיות אלחוטיות ונוחות

אוזניות אלחוטיות IconX מאפשרות לכם להאזין למוסיקה האהובה עליכם – כדי ליהנות יותר מהנסיעה היומית לעבודה או להפיק יותר מהאימון הספורטיבי. תוכלו ליהנות ממוסיקה באופן מקוון ולא-מקוון על ידי העברת שירים מסמרטפון של סמסונג[4] או מחשב אישי, או גישה לשירים המועדפים שלכם דרך חיבור Bluetooth. האוזניות הן גם החיבור החדש שלכם ל-Bixby.[5] על ידי הקשה ארוכה על האוזנייה תוכלו להשתמש בחיווי קולי כדי לשלוט במוסיקה או בטלפון – אפילו מבלי להחזיק אותו ביד.

העיצוב המעודכן ארגונומי וקל-משקל, מה שהופך את האוזניות לבטוחות, נוחות ואופנתיות יותר. לשוחרי הכושר, Gear IconX עוקב אוטומטית אחר רוטינות הריצה, וגם כולל ‘מאמן ריצה’ עצמאי שניתן להפעיל על ידי הקשה פשוטה על האוזנייה לקבלת עדכוני סטטוס של האימון בשמע הפנימי[6] – בזמן אמת וללא הטלפון. עם טעינה מהירה וחיי סוללה משופרים של עד חמש שעות סטרימינג, ושבע שעות של השמעת מוסיקה עצמאית, ועד 4GB אחסון פנימי, תוכלו ליהנות מחוויית האזנה למוסיקה ללא הפרעות וללא תלות בשום מכשיר אחר.

[1]     Gear Sport ו-Gear Fit2 Pro הם בעלי תו תקן ISO 22810:2010 בדירוג 5 ATM לעומק של 50 מטר (165 רגל) בתנאים מסוימים. אין להשתמש ב-Gear Sport או Gear Fit2 Pro בצלילת סקובה, בסקי מים, או בפעילויות אחרות הכרוכות במים הזורמים במהירות גבוהה או בטבילה מתחת לעומק של מים רדודים.

[2]     MapMyRun, Endomondo ו-Under Armour Record של Under Armour לאביזרי Gear אינם נתמכים בבחריין ובערב הסעודית. MyFitness Pal של Under Armour לאביזרי Gear אינו נתמך בבחריין, ערב הסעודית וכוויית.

[3]     Gear Sport בעל אישור MIL-STD-810G.

[4]     Gear IconX תואם מכשירים עם מערכת הפעלה Android 4.4 ומעלה.

[5]     מוגבל למכשירי סמסונג עם יכולות קוליות של Bixby, כולל Galaxy Note8, Galaxy S8 ו-Galaxy S8+.

[6]     המדריך הקולי של Gear IconX תומך בתשע שפות, כולל אנגלית של ארה”ב, סינית מנדרינית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, קוריאנית, איטלקית, רוסית ויפנית.

 

תגובות סגורות