אלוט וצ’ק פוינט משתפות פעולה ומדגימות שירות Security-as-a-Service וירטואלי למכשירים ניידים

אלוט תקשורת בע”מ (נאסד”ק ובורסת תל-אביב: ALLT), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות תקשורת חכמים לאופטימיזציה של הפס הרחב ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית וספקים של שירותים מבוססי-ענן, וצ’ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע”מ, הכריזו היום על שיתוף פעולה להדגים פתרון SECaaS (Security-as-a-Service) וירטואלי אשר יביא לרשתות סלולריות שירותי אבטחה מתקדמים תוך מינוף טכנולוגיות NFV (וירטואליזציה של פונקציות רשת, network function virtualization) ו-SDN (ניהול רשתות באמצעות תוכנה, software-defined networking). הדגמת היתכנות בוצעה בחודש אוקטובר בדיסלדורף שבגרמניה, במסגרת כנס ה- SDN & OpenFlow World Congress  של Layer 123.

במהלך השנים האחרונות, מכשירים ניידים היוו לא רק אחד מהגורמים שתרמו ביותר להאצת עסקים, אלא אף את האיום הגדול ביותר לאבטחתם. לפי דוח Allot MobileTrends אשר פורסם לאחרונה, שישה אחוזים ממשתמשי המכשירים הניידים מבקרים באתרים המוגדרים כ”חשופים לסיכון” מצד תוכנות זדוניות. על ידי רתימת היתרונות של NFV ו-SDN, יכולים מפעילים סלולריים לספק לעסקים ולצרכנים חוויה מאובטחת של שירותי פס רחב תוך שמירה על חוויית אינטרנט עקבית עבור משתמשי מכשירים ניידים.

הפתרון המשותף שהודגם, מורכב  מה- Service Gateway – Virtual Editionשל אלוט, בשילוב עם ה- Security Gateway Virtual Edition של צ’ק פוינט. אלוט סיפקה פונקציית רשת וירטואלית (VNF) עם שירותים אינטגרטיביים מראש ומעטפת שחוברה לתשתיות הענן ופלטפורמות ה-orchestration, OSS ו-BSS. צ’ק פוינט סיפקה VNF אשר מגן על סביבות וירטואליות דינמיות מפני איומים פנימיים וחיצוניים על ידי אבטחת מכונות ויישומים וירטואליים באמצעות המגוון המלא של Software Blades מבית צ’ק פוינט.ה- SDN, אשר מאפשר הפרדה של תחום הבקרה מתחום הנתונים, משמש לצמצום האתגרים שבפריסת NFV, דוגמת עקביות ואמינות השירות.

“נוף איומי הסייבר משתנה בקצב מהיר”, אמר אלון קנטור, סמנכ”ל פיתוח עסקי בצ’ק פוינט. “האינטגרציה הזו מאפשרת לספק אבטחה מתקדמת ומובילת-שוק ללקוחות NFV על מנת שהם יוכלו ליהנות מאותה רמת הגנה שמתקיימת בסביבות הפיזיות שלהם, גם בסביבות הווירטואליות שלהם”.

“ההדגמה החיה שלנו הראתה כיצד אלוט וצ’ק פוינט יכולות לספק חוויית משתמש עקבית ומאובטחת בסביבה ניידת”, ציין ג’יי קליין, CTO באלוט תקשורת. “הוכחת היתכנות זו מעידה על כך שאלוט וצ’ק פוינט יכולות לסייע למפעילי רשתות לשפר את השירות המסופק ועקביותו, לקצץ בהוצאות תפעוליות, לקצר את זמני ההגעה אל השוק ולהרוויח מהיתרונות של NFV ו-SDN”.

תגובות סגורות