אינטל איגנייט פותחת את המחזור התשיעי בישראל עם 10 סטארטאפים בתחומי הדיפ-טק

, תוכנית האצת הסטארטאפים העולמית של אינטל לחברות בשלבים מוקדמים בתחומי הטכנולוגיה העמוקה, פותחת ב-8 במאי את המחזור התשיעי בתל אביב, שימשך 12 שבועות.

בתוכנית ישתתפו עשרה סטארטאפים, שנבחרו מתוך למעלה מ-250 חברות שהציגו את מועמדותן. ממוצע הגיוסים של החברות שתשתתפנה בתוכנית עומד על כ-6.4 מיליון דולר. החברות הנבחרות מייצגות מגוון רחב של טכנולוגיות עבור פיתוח, הטמעה ושימוש בבינה מלאכותית לטובת מגוון תעשיות, בין היתר למניעה של הפצת פייק ניוז ובמדעי החיים. כמו כן, חלק מן החברות מתמקדות בעולמות הדאטה עם פתרונות לשמירה על פרטיות והגנה על תשתיות הדאטה הארגוניות.

עשרת הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית הם:

  • Clarity מגנה על ארגונים מהאיומים של דיפ-פייק, ומייצרת שכבה של אמון על המדיה הדיגיטלית.
  • Converge Bio  – קונברג׳ מובילה מהפכה באופן שבו מתבצע מחקר ופיתוח ביולוגי באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית גנרטיבית הראשונה מסוגה לרצפים של ד.נ.א וחלבונים
  • FalkorDB  מסד נתונים רישתי בעל זמן תגובה נמוך במיוחד, המשפר ביצועי מודלי שפה
  • Filo  טכנולוגית דחיסת המידע ללא אובדן נתונים של פילו פותחה כדי להפחית באופן משמעותי את דרישות האחסון של כל ארגון ולשפר את מהירות העברת הנתונים מבלי להקריב את שלמותם.
  • Hiveware  ביזור וריפיקציית שבבים כדי להגיע מהר יותר לשלב הייצור.
  • Kai.ai   פלטפורמת SaaS המספקת תמיכה רגשית שניתנת להתאמה אישית ומונעת על ידי בינה מלאכותית. המערכת של קאי משלימה מפגשים פיזיים עם טיפול דיגיטלי.
  • Noma  – אבטחת תהליכי פיתוח ואפליקציות בינה מלאכותית מקצה לקצה
  • Onfire  מערכת הפעלה לצוותי מכירות בחברות תוכנה
  • RAAAM Memory Technologies Ltd. הזיכרון-על-שבב בעל הצפיפות הגבוהה ביותר בתהליך סטנדרטי
  • Tonic Security  – מאפשרת לארגונים להתמקד בהגנה על הנכסים העסקיים הקריטיים שלהם ולהפסיק לבזבז משאבים על התרעות שווא

אלון ליבוביץ’, מנכ”ל אינטל איגנייט ישראל: “במהלך הליך האיתור והסינון חזינו בעלייה רחבת היקף של סטארטאפים העוסקים בבינה מלאכותית, הן מבחינת היקף הגיוסים והן מבחינת כמות החברות הפועלות בתחום, אשר מספרן עלה בכ-50% מהתקופה המקבילה אשתקד. עלייה זו משקפת את הטרנדים בשוק כפי שנראה מכיוון המשקיעים ומכיוון החברות שנבחרו לתוכנית. באופן ממוקד, ראינו חברות אשר מפתחות תשתיות עבור שימוש בבינה מלאכותית, וכן אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית. הרבעון הראשון של 2024 מראה את חוזק החברות הבוגרות של אינטל איגנייט תל אביב, וזאת באמצעות אקזיטים על סך כ-300 מיליון דולר ברבעון אחד. אנו מאמינים כי הרבעון השני ישקף תוצאות חזקות גם כן”.

תוכנית Intel Ignite, שהושקה ב-2019, תומכת ביזמים שמטרתם לשנות את העולם לטובה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שעורכת שינוי עמוק בתחומים שונים. התוכנית מתמקדת בכל ההיבטים הקריטיים להצלחתם של סטארטאפים בשלבים מוקדמים וזאת בעזרת יזמים מנוסים, מנהלים ומומחים שמלווים ומדריכים את המשתתפים באופן אישי כדי לסייע להם להאיץ את הצמיחה, לגבש אסטרטגיה ומוצרים מותאמים לשוק ולממש בהצלחה את הרעיונות פורצי הדרך שלהם. בתוכנית השתתפו עד כה 176 סטארטאפים בישראל, אירופה, בריטניה וארה”ב, שגייסו ביחד 2.5 מיליארד דולר.

צחי וייספלד, סמנכ”ל אינטל העולמית ומנכ”ל תוכנית אינטל איגנייט: “ישראל היא המקום שבו הושקה לראשונה תוכנית ההאצה אינטל איגנייט. אנו נרגשים לפתוח את המחזור התשיעי. עשר החברות האלו יתמכו בחיזוק האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל ומחוצה לה, כשהן צומחות, מרחיבות את פעילותן ופיתוח המוצרים ומגבשות את אסטרטגיות היציאה שלהן לשוק. אנחנו גאים להתחיל איתן את המסע הזה”.


קרדיט: עינב מורנו

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות