חדשות היום

התעשייה האווירית פיתחה מודל לחיזוי התפתחות מצבם הרפואי של חולי קורונה

המודל, המבוסס על בינה מלאכותית, חוזה את הסטטוס הרפואי של החולים ופותח ע”י מדענים מתחום הלווינים והטילים בהתבסס על  מידע בענן של המרכז הרפואי שיבא

התעשייה האווירית פיתחה מודל לחיזוי מצבם הרפואי העתידי של חולי קורונה באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית, ביג דאטה ולמידת מכונה. המחקר נערך על מידע בענן של המרכז הרפואי שיבא. החיזוי מספק לצוות הרפואי התרעה מראש על אפשרות של החמרה במצב החולה, ובכך מסייע לשפר את הטיפול בחולים ולזהות מראש את המקרים המיועדים להסלמה רפואית – ובכך להגדיל את הסיכויים להצלת חיי אדם בצורה משמעותית. המודל פותח על-ידי צוות החוקרים והמהנדסים במרכז החדשנות של התעשייה האווירית בחטיבת מערכות, טילים וחלל.

ד”ר עינת קליין, מהנדסת חדשנות ראשית בחטיבת מערכות טילים וחלל של התעשייה האווירית: “התעשייה האווירית עושה שימוש נרחב בכלים כמו למידת מכונה, ביג דאטה ובינה מלאכותית בתחומי פעילותה השוטפים. צוות החדשנות של חטיבת מט”ח, שמתמחה בעולמות הטילאות והלווינות, השתמש בידע ובניסיון שלו הפעם לטובת חיזוי מצב רפואי ובכך מאפשר לצוות הרפואי לשפר את הטיפול הניתן לחולים במחלקות הקורונה. התעשייה האווירית התגייסה למאבק נגד הקורונה, ולצד הפעילות העסקית השוטפת, פיתחה בשבועות האחרונים טכנולוגיות רבות, המסייעות לצוותים הרפואיים ולמטופלים, בבתי החולים, והחברה תמשיך לסייע למערכת הרפואית בהתאם לצרכים המשתנים”.

חטיבת מערכות טילים וחלל של התעשייה האווירית אמונה על פיתוח ובניית מערכות הגנה אווירית כגון מערכת הנשק חץ 2 וחץ 3, ברק 8, טילים משוטטים ואינספור מערכות טילים, מערכות לווין מתקדמות כגון לווייני תצפית, ננו-לווינים, משגרי לווינים, לוויני תקשורת, ובכלל זה לווין התקשורת הלאומי ‘דרור’ ואת החללית ‘בראשית’ במשימתה פורצת הדרך אל הירח ועוד. התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי ההגנה האווירית, המכ”מים, הלווינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר.


בתמונה:  ניתוח מדדים ותחזיות BI, קרדיט להדמיה התעשייה האווירית

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות