חדשות היום

חטיבת שירותי הייצור של סמסונג מאמצת את הסימולטור Spectre X של קיידנס עבור תכנונים בתהליכי ייצור בטכנולוגיית 5 ננומטר

מדרגיות ונפח גבוה אפשרו לחטיבת הייצור של סמסונג לקבל אישורים להתאמת השבבים החדשים ביותר מתוצרתה ליישומים בצמתי תהליך מתקדמים בענפי הרכב, המובייל, הצריכה והבריאות

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), יצרנית שבבים בינלאומית מובילה, הודיעה כי חטיבת הייצור של סמסונג אימצה את הסימולטור Cadence® Spectre® X עבור תיכנון השכבה הפיסית PCI Express® (PCIe®) PHY IP החדשה ביותר שלה המיועדת ליישומים בענפי הרכב, המובייל, הצריכה והבריאות. בעזרת המדרגיות מרובת הליבות של הסימולטור Spectre X יכולים הלקוחות להשיג ביצועי סימולציה גבוהים פי עשרה עבור תכנונים גדולים בשלב ה-post-layout, תוך שמירה על דיוק מרבי.

כדי לשמר את איכות התכנון גם בצמתי תהליך מתקדמים יש צורך בסימולציה והכללת פרזיטים. חטיבת הייצור של סמסונג בחרה בסימולטור Spectre X כחלק מתוכנית הרכישה הרשמית שלה עבור צוות התכנון של חטיבת הייצור, כיוון שהוא מציע סימולציה אנלוגית בנפח גבוה יותר מהסוג הנחוץ עבור תכנונים בצמתי טכנולוגיה מתקדמים, ובמקביל מגדיל את הביצועים ומשמר את רמות הדיוק. תודות לשימוש בהגדרות של אופן האימות של הסימולטור, יכולה סמסונג לפתור בעיות נפח שהענף מתמודד איתן כבר שנים. בנוסף איפשר הסימולטור התאמה ואימוץ קלים שעזרו לצוות הייצור להתחיל לפעול ולייצר במהירות.

“ה-Spectre X Simulator סיפק לנו את הנפח והדיוק שנדרשו לנו על מנת להציע את ה-5nm PCIe PHY IP האיכותית שלנו במהירות וברמה גבוהה של ביטחון,” מספר סנג-יון קים, סגן נשיא צוות טכנולוגיית התכנון של חטיבת הייצור בסמסונג. “הודות לשיפור הביצועים פי עשרה אנחנו יכולים היום לנתח את השפעת ה-post-layout על תכנונים בצמתי תכנון מתקדמים ולתקן בעיות שנוצרו בשלבים מוקדמים יותר במחזור התכנון.”

ל-5nm PCIe PHY IP רמות גבוהות במיוחד של מקביליות והוא משמר את הדיוק המרבי שהלקוחות למדו לצפות לו במהלך 25 השנים שבהן Spectre היה הסימולטור המוביל בענף ביישומים אנלוגיים, אותות מעורבים ו-RF. הסימולטור תומך באסטרטגיית ה-Cadence Intelligent System Design המאפשרת מצוינות בתכנון.

למידע נוסף על הסימולטור Spectre X החדש: www.cadence.com/go/SpectreXSimulator


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות