חדשות היום

Analog Devices מפרסמת את הדוח ‘סביבה חברה וממשל’ (ESG) לשנת 2022

חברת Analog Devices (נסד”ק: ADI) חברה עולמית מובילה של מוליכים למחצה, פרסמה היום את הדוח ‘סביבה חברה וממשל’ (ESG) לשנת 2022. הפרסום שם דגש על הדרך שבה הפתרונות של ADI מועילים לסביבה ולכדור הארץ, הוא מציג מטרה כללית לשחרור המים וממשיך את המחויבות של החברה לחשיפות שקופות ומדויקות.

“כוח העבודה המוכשר, הנלהב והמסור מאוד שלנו, בחברת ADI, מתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר של העולם בשותפות עם הלקוחות והשותפים שלנו, ואנו בטוחים שאין מכשול שיחד לא נוכל להתגבר עליו”, אמר וינסט רוש [Vincent Roche], מנכ”ל ויו”ר בחברת ADI. “אנו מרוצים מהישגי ESG שלנו ומהדרך שבה המאמצים שלנו עוזרים ללקוחות ולשותפים שלנו לעמוד ביעדי ESG שלהם, ואולם, לאור מצבי החירום של הבעיות שבהן אנו נתקלים, לעולם איננו מרוצים מדי. אנו נשארים מחויבים ואופטימיים לגבי ההשפעה החיובית שיכולה להיות לטכנולוגיות שלנו על בריאות האנושות וכדור הארץ.”

עדכונים עיקריים של החברה לגבי הדוח של 2022 כוללים:

הפתרונות של ADI מועילים לחברה ולכדור הארץ: חברת ADI הפכה למובילה בתכנון הפתרונות של מוליכים למחצה ומערכות, שמגשרים בין העולם הממשי לעולם הדיגיטלי, לתועלת החברה וכדור הארץ. ADI פועלת עם לקוחותיה בשיתוף, כדי לייצר חדשנות שמשפרת את איכות החיים ונותנת מענה לאתגרים דחופים ברחבי שוקי הקצה שלה, אשר כוללים את תחומי התעשיה, הרכב, התקשורת, הבריאות הדיגיטלית והצריכה. מחזור הפעילות השומרת על הסביבה עומד על כ- 30% מהמחזור הכולל של ADI בשנת הכספים 2022, כשהוא גדל ב- 34% בערך משנת הכספים 2021. כ- 30% בערך מהמו”פ של ADI היה ממוקד בתחום הירוק, ברמה זהה לתקציב מו”פ בתחום הירוק בשנת הכספים 2021 של החברה.

הצגת היעד החדש של שחרור המים הכולל לשנת 2027: ADI קבעה יעד חדש, להגיע להפחתה של 50% בשחרור המים הכולל, בהתאמה לתפוקת הייצור התעשייתי עד 2027. היעד הזה בנוסף להתקדמותה של ADI להשגת שיעור מיחזור מים של 25% במתקני הייצור.

שקיפות משופרת של חשיפות: במקביל למחויבותה לחשיפות שקופות ומדויקות מול כל בעלי המניות, הדוח ESG לשנת 2022 כולל סעיף חדש של תוצאות ESG שמפרט את המדדים ואת מחוון הביצועים העיקריים (KPI) של ESG. הסעיף מגדיר כל KPI, כולל ערכים זמינים וכאשר מתאים, מעמיד אותם מול יעדי הפיתוח בני הקיימא של האו”ם.

ההתקדמות העיקרית לעומת מחויבויות ESG של החברה כוללת:

אקלים: החברה השיגה ירידה של 7.2% בפליטות גזי החממה (GHG) בתחומים (scope) 1 ו-2 בערכים מוחלטים משנת 2019, וירידה של 37% בעוצמת פליטות GHG בתחומים 1 ו-2 ביחס למחזור הכספי מאז 2019. החברה גם חשפה בפעם הראשונה פליטות בתחום 3 בהיקף מלא, מרכיב מהותי בהשגת היעד שלה ל’נטו אפס’ פליטות
(Net Zero) בכל שרשרת הערכים עד 2050 או קודם לכן.

אנרגיה: בשנת 2022, 54% מצריכת החשמל ששימש במתקני הייצור של ADI הגיעו מאנרגיות מתחדשות, עם שמירה על הקצב בדרך אל היעד שהחברה הציבה לעצמה – 100% עד שנת 2025.

פסולת: החברה התקדמה באופן משמעותי אל היעד שהציבה לעצמה, להפנות למיחזור 100% מהפסולת במתקני הייצור של ADI, כאשר בשנת 2022 היא הגיעה ל- 90%.

הכלה, גיוון ושוויון [DE&I]: בשנת 2022, 25% מבין המנהלים בכל העולם היו נשים, הישג שתמך ביעד של ADI להרחבת אוכלוסיית הנשים המנהלות בכל העולם ל-29% עד 2026. ADI גם עמדה בקצב מול היעד שהציבה לעצמה, הרחבה של אוכלוסיית העובדים הכוללת ממוצא אפריקאי, היספני ולטיני בארה”ב, מ- 7% בשנת 2022 ל- 9% עד שנת 2026.

למידע נוסף באשר למחויבויות של ADI לפי דוח ESG, אפשר לבקר בכתובת:
https://www.analog.com/en/company/environment-social-governance.html


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות