פרוייקט בינלאומי של אוטודסק שפותח בישראל- בשיתוף מיקרוסופט ומיקרבוט

פרוייקט החינוך Ignite של Autodesk שפותח בישראל יהפוך את תלמידי בתי הספר היסודיים ברחבי העולם למייקרים

התוכנית, מיועדת לפתח את כישורי התלמידים ובטחונם העצמי בהתבסס על התנסות מיד ראשונה בעיצוב, תוך התמקדות בטכנולוגיות העדכניות ביותר, דוגמת הדפסת תלת מימד ואלקטרוניקה. התוכנית המיוחדת לתלמידי בתי הספר היסודיים, בוצעה על ידי צוות מרכז הפיתוח של Autodesk ישראל, והיא תוכננה כך שתיגע לכל אורכה של חויית העיצוב, משלב הרעיון, עד המידול הדיגיטלי וכלה בהליכי הייצור

Autodesk הכריזה על פרוייקט Ignite – פלטפורמה לימוד פתוחה וחופשית בשימוש המיועדת להכניס את תנועת המייקרים היישר אל כיתת הלימוד. התוכנית, מיועדת לפתח את כישורי התלמידים ובטחונם העצמי בהתבסס על התנסות מיד ראשונה בעיצוב, תוך התמקדות בטכנולוגיות העדכניות ביותר, דוגמת הדפסת תלת מימד ואלקטרוניקה. התוכנית המיוחדת לתלמידי בתי הספר היסודיים, בוצעה על ידי צוות מרכז הפיתוח של Autodesk ישראל, והיא תוכננה כך שתיגע לכל אורכה של חויית העיצוב, משלב הרעיון, עד המידול הדיגיטלי וכלה בהליכי הייצור. היא מספקת לתלמידים – בחינם – תוכנות עיצוב, מתווה מהלך של פרוייקטים ומציעה מגוון מסלולי רכישת חומרה.

ל-Autodesk, יש מסורת ארוכת שנים בתחום החינוך וראיית הפוטנציאל של תלמידים לשנות את העולם – כאשר שמים בידיהם את הכלים הנכונים. “היכולת לקחת סיכונים, ללמוד מכשלונות ולהתמודד עם בעיות היא קריטית להכנה של תלמידים לאתגרי המחר”, אומר סמיר האנה, סגן נשיא ומנכ”ל תחום ההדפסה בתלת מימד ב-Autodesk, האחראי גם על הצוות המפתח הישראלי. “כאשר מכניסים למערכת הלימודים עיצוב, יצירה, עשייה ויצירתיות, לתלמידים יש חופש לחקור דרכים חדשות את העולם שמסביב. הפרוייקט שלנו מספק להם את הסביבה והכלים להתנסות ביצירה תוך שיתוף פעולה – והכל בדרך פשוטה ומהנה”.

“הצוות הישראלי שלנו, שמתמחה בטכנולוגיות WEB ובתחומי הדפסת התלת מימד, הרים כאן פרוייקט מרשים”, אומר איתן צרפתי, מנהל התחום הצרכני ותחום הדפסת התלת-מימד ב-Autodesk ישראל. “הוא עבד עם מורים ותלמידים מרחבי העולם, כולל בישראל, לקבל פידבקים בכל מהלך הפיתוח. פרי שיתוף הפעולה הזה, מאפשר לכל צעיר, באשר הוא, להפוך למייקר אמיתי”.

בין החברות התומכות בפרוייקט: מיקרוסופט, מייקרבוט ו-Electroninks Writeables, כך שניתן להציע לכיתות בית הספר חבילות שלמות הכוללות חומרה, דוגמת מדפסות תלת מימד וקיטים למשחקי אלקטרוניקה, בשילוב עם שירותי תמיכה. בין התוכנות החינמיות ניתן למצוא את Tinkercad ו-123D Circuits שמפתחות כישורי עיצוב ופתרון בעיות, יחד עם מדפסות תלת מימד מבית מייקרבוט, את העטים החכמים של Circuit Scribe ומודולים של Electroninks. הפרוייקט כולו פתוח בפני מחנכים, מול”ים ויצרני תוכנה, לבניית אקוסיסטם שתעודד תלמידים לתחומי מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אמנות ומתמטיקה.

בין הטכנולוגיות החדשניות ששילבה Autodesk במיזם, נמצאת גם טכנולוגיית ספארק, הפלטפורמה הפתוחה של Autodesk המכוונת לתעשיית התלת מימד, שגם חלקים גדולים ממנה מפותחים בישראל.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות