עדי ברמן מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בחברת Best TV

חברת בסט טי וי (Best TV), המובילה בתחום שירותי וידיאו ברשת והמפיצה של מוצרי ברייטקוב (Brightcove) ו- Level 3 בישראל, הודיעה על מינויו של עדי ברמן, 36, לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בחברה.

מדובר בתפקיד חדש בבסט טי וי, שנועד להרחיב את פעילותה העסקית בעיקר בתחומי רשתות להפצת וידאו (CDN) של חברת Level 3 ובתחום מערכות לניהול תכני וידאו של חברת Brightcove, אותן מייצגת בסט טי וי בישראל.

לעדי ברמן ניסיון עשיר בתחום המכירות והפיתוח העסקי והוא הגיע לבסט טי וי מקבוצת פרטנר תקשורת, שם שימש כמנהל לקוחות בכיר וניהל הסכמים אסטרטגיים מול חברות רבות במגוון תחומים כדוגמת מטריקס, מלם, אורמת מיטב דש וברייטמן אלמגור. הוא בעל היכרות מעמיקה עם מגוון תחומים בתעשייה הישראלית ועם גופים בינלאומיים ולו ניסיון עשיר בעבודה מול ללקוחות אסטרטגיים בהיקפים משמעותיים תוך עמידה ביעדי מכירה גבוהים, גיוס לקוחות, אינטגרציה מורכבת ושימורם.

גבי רוזנברג, יו”ר בסט טי וי, אמר: “בסט טי וי נהנית בשנה האחרונה מתנופת פיתוח וצמיחה וזה הזמן להעשיר את הנהלת החברה במנהל פיתוח עסקי, שתחת ניהולו המצוין של יובל גליקס, מנכ”ל החברה, יאפשר לבסט טי וי להרחיב את חוג לקוחותיה ולהציע ללקוחות חדשים וקיימים מגוון עשיר ורחב יותר של שירותים ופתרונות טכנולוגיים מהחברות המובילות בתחומן בעולם”.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות