הטכנולוגיה הישראלית של MeMed שמזהה וירוסים תופץ בכל העולם ע”י התאגיד האיטלקי DiaSorin

DiaSorin ו-MeMed הישראלית חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי 

הבדיקה שפיתחה MeMed, המבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקייםבמהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית 

חיפה, ישראל ו- סלוגיה, איטליה | 8 בספטמבר 2020.  חברת המד-טק הישראלית MeMed מודיעה היום (ג׳), על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית המכשור הרפואי הבינלאומית Diasorin.

במסגרת שיתוף הפעולה בניהן, תשלב Diasorin את הבדיקה MeMed BV™ בתפריט פלטפורמת הבדיקות שלה: ה- Liason ,אשר  זמינה במעל ל- 5000 מכשירי Laison XL ו – Liason XS, באירופה ובארה”ב.

MeMed, חלוצה בתחום פענוח מערכת החיסון דרך ניתוח תגובת המאכסן (Host-response) פיתחה את הבדיקה MeMed BV™   המבוססת על תגובת מערכת החיסון. הבדיקה מבוססת על טכנולוגיה המשלבת למידת מכונה (Machine learning) ומדידת שלושה ביו-מרקרים (חלבונים): TRAIL  IP-10, CRP.

הבדיקה מסוגלת לזהות בדיוק גבוה של למעלה מ90% ותוך מספר דקות בלבד, האם זיהום בחולים שסובלים מחום הוא ממקור חיידקי או ממקור ויראלי ומספקת לרופאים מידע חשוב על סוג הטיפול שיש לתת להם.

זיהוי מקור הזיהום, הוא גורם משמעותי בהחלטה של הרופאים האם לתת למטופל טיפול אנטיביוטי.
הטמעת הבדיקה בשגרת העבודה היומיומית של הצוותים הרפואיים, תסייע למאבק העולמי בעמידות חיידקים לאנטיביוטיקה.

MeMed BV ™ תוּקפה ביותר מ-20,000 חולים כחלק מרוטינת הטיפול בהם בבית החולים ובמחקרים קליניים בינלאומיים שנערכו בסמיות כפולה (double-blind) ופורסמו לאחר ביקורת עמיתים בכתבי עת מובילים (כולל Pediatrics, The Lancet ID, PLOS One, BMJ Peds, ו-European Journal of Clinical Microbiology & Infectious Diseases).
לאחרונה, קיבלה החברה את אישור משרד הבריאות הישראלי לשיווקה בישראל ואישור CE לשיווקה באירופה.

ערן עדן וכפיר עובד מי-מד באדיבות מי-מד

ערן עדן וכפיר עובד מי-מד באדיבות מי-מד

מנכ”ל Diasorin קרלו רוזה: ״אנו גאים להיות החברה הראשונה המשתפת פעולה עם MeMed בהאצת השימוש בבדיקה החדשה. מדובר בפריצת דרך קלינית שתסייע להגיע למידע המדויק והמהימן ביותר עבור המטופלים, בתקופה הלא פשוטה הזו. אנו שמחים לשלב את הבדיקה החדשה בתפריט הבדיקות המוצעות בפלטפורמת הבדיקות שלנו ובכך להנגיש את הטכנולוגיה הזו לחולים ברחבי העולם.״

ד”ר ערן אדן, מנכ”ל ומייסד משותף ב- MeMed הוסיף : ״אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם Diasorin – מהמובילות בשוק הבינלאומי בתחום הבדיקות הרפואיות. פלטפורמת המדידה של Diasorin , היא בעלת  ערך רפואי גבוה וממוקמת באופן אופטימלי בנקודות הטיפול, מה שיסייע משמעותית בהאצת תהליך השימוש בבדיקה. שותפות זו תנגיש את הבדיקה ותאפשר לצוותים הרפואיים ברחבי העולם,  לקבל החלטות נכונות יותר בטיפול בחולים, להגיע לתוצאות מדויקות יותר ולחסוך בעלויות למערכות הבריאות.״


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות